søndag 9. desember 2007

Adventsleir på vestheim




Vel nå har eg vore på leir med Anders E,Gunhild L og Knallis pluss H C og unge Lovende Stige.
Det var en leir med ca 47 pluss og minus det var litt mannefall, men plutsleg dukka dem opp på siste samling der eg og H C telte og me fatta ingen ting... for ene telte 45 andre 48 men men.... det var ingen voksene som kom ut med etterlysnig etter ungene sine, etter leiren,så me gjorde jo en grei jobb etter hvert.

Me fekk åsså utfordra på andre felt. Juleverksted, pepperkakedeig,marsipan baking... i tillegg så var det julekort og julebjelle/ klokke laging dekkrasjon.. som eg hadde ansvar fordet var en utfordring... forklare noe eg ikke hadde laga noe før, å forklare det var ren gjetting.. men men dei vart fornøyd...... og eg klarte å lære noe bort. helt utrolig....

Så var det Lørdag... Underholdning på høg plan..... med leiking Skjetser, fransk kurs der Knallis slo til med STORRR GLANSSS..... Les Nøye nå: Såtå peli vie..... Gunhild sjønte ikke den før noen minutter etter på....Senere på kvelden så slo Anders E til han hadde Verdens Beste LATTER... eg og gunhild og seffølgelig Anders E hadde En sikkelig LATTER Kule... me kankk sammen og trente lattermuskel:-D eller skal man kalle magemusklene :-p

Dagens Minneord 1 john 1,9... Kommer ikke til å skrive verset så kan dere ha trenning å slå opp i bibelen.
Så tå peil vie... hehe knallis...

Ingen kommentarer:

Kan æ vis dæ landet jeg bor i