tirsdag 18. november 2008

Kjedeblogging.

Siden hanne har starta greid denne Greia og Ingrid har utfordra meg så må eg ta denne utfordringa
For Eg kan jo ikke Feige ut....

Fire Jobber eg har Hatt
Avløysar Avløysarlag Eide (nordmøre) Kyr og Sauer
Stuepike/Pikolo/kelner (Sollid Høyfjellhotel På Geilo)
Postbud ( Vollebekk) (Leverte post på Hasle)
1 Åring ( Nlm Sunnmøre og Romsdal)

Fire+ filmar eg kan sjå om att og om att (med ein viss pause mellom kvar gong):-)

Gaither ( ønsker meg til jul)
Walk To Remeber
Pay it Forward
Breaveharte
The Rock
Gone in 60 Second
Grønne Mil
Forest Gump
Ringenes Herre
Ghostbusters
Con Air
Dusty Brothers

Fire +stader eg har budd:
Oslo ( 11 år)
Bjørneset ( 5 1/2 år)
Stranda/Vestborg (3 1/2 år)
Torvikbukt ( En Pærle på Nordmøre) (2 år og 5 mnd)
Åheim (3 år)
Hagavik ( Ca underkant 1 år)
Sula( 1 år )
Lerstad (3 mnd)

Fire tv-program jeg liker

- Grey`s anatomy
- 70 Show
-Mash
-Cheers
-Konge av Queens
og eg må ha med en til SIMPSON

4 Stader eg har feriert

Hellas ( 3 Ganger)
England ( 2 Ganger)
Norge ( Liker Best å Utforske


4 websider eg besøker nesten Daglig

Gmail
www.Kretskoret.blogspot.com
facebook
vg


4 Stader eg heller vil være:

På Leir/kairos
Varmere land
Usa
på gutte tur


4 personer eg utfordrer

Daniel Haugland
Anders Egil / Svend Lebrekk ( The Brothers)
Gunhild Lidal
Joachim Bjørge


Trur eg har huska alt...
og den 20 nov så er eg på gutte til England

4 kommentarer:

Anonym sa...

FINNER BARE 3 FERIEMÅL ;)

Ingrids sa...

hihi, he du vore: Stuepike/Pikolo/kelner (Sollid Høyfjellhotel På Geilo)?
so artig - kor gamal va du då?

Hanne sa...

Forresten; jeg har IKKE starta den kjedeblogginga! ;) Er ikke så fan av sånnt selv.. Ble lissom tagga jeg og..

Ønsker deg en velsignet jul og et fantastisk nytt år, Arne Martin! :D

Arne Martin Bjørneset sa...

Eg var 18/19 år ingrid. var ferdig med høgtun fhs og sku begynne på fjellhaug..

Kan æ vis dæ landet jeg bor i