onsdag 30. januar 2008

Lørdags kveld med Gunhild,Elling og Frk Gossen

LØRDAG 19 januar.....
En vakker kveld på forblåste sunnmøre hadde netopp vore på jobb og var klar for møte på misjonsalen.. kom kjørene Hillsong på me full guffe så nærma man seg misjonsalen... tok av svingen... Så kom man ned i bakken "første eg tenkte Mørkt og ingen biler" så såg eg 1 bil..... Gunhild og Frk Gossen satt der og hørte på musikk og Gunhild Som lo som vanlig så eg stilte meg bare opp i Råne rekka.... og me sjønte ingen ting... hva som har skjedd... hvoffor ikke møte...me sjønte etter hvert at det var felles møte på FILA.... så Ringte elling etter hvert... så kom han bort og stilte opp i råne rekka... og gentelmann faktene på så for vi på Bowling og bort til gunhild og åt rå poteter,gulerot,og anna grønnt med dipp .... her kjem det et bilder av kvelden.... bilda taler for hvert bilde...














1 kommentar:

Gunhild sa...

d va skøy:D så flott med oppdatering Arne Martin, d e supert:)fortsett sånn du

Kan æ vis dæ landet jeg bor i