lørdag 3. mai 2008

Middag Hos Gunhild og Ingrid

Vel en solskinsdag i April så fekk eg den koslig meldingen du er herved invitert til middag hos 1 åringen.... tenkte det var jo koslig... dei snakka om pannekake dagen før så eg tenkte... Ok... sku på jobb seinere på dagen så eg tok på meg skjorte og slips... og v-genser.... men når eg kom ditt så tok deg meg med storm... dei Blåste meg ut døra kom dei smilene som altid i døra og ønska meg Varmt velkommen... første tanke det var etter eller ana pøbel... dei hadd pynta seg.... for første gang så hviste eg ikke ka eg sku si.... men men det var en fantstisk middag og skal bli vansklig og overgå den... da må eg overgå meg sjølv..

Forett: Kjeks med etterlanne ost..greie
Dagens middag var e slags Ris og vok trur eg
Desseren var Sjokolade muffins og is











Gunhild og Ingrid i kjole og Godt Hummør...

Gunhild med Middagsbordet...


her er eg og ingrid.. Eter middag... Gunhild sa etter elle anna til dette bilde husker ikke hva det var så eg har valgt å sensurere det til eg får det ord rett.

Ingen kommentarer:

Kan æ vis dæ landet jeg bor i