mandag 13. oktober 2008

På Stranda Besøk



Vel en sen høstdag i oktober, fekk eg mld om Reke kveld eller annen mat hvis du ikke har andre planer. å eg er ikke en som sier nei til å ta meg en tur til Stranda å ete mat og besøke Gunhild (Magny) som hadde besøk av Hilde (Hildur)...så eg for inn over Lørdagskveld.

Å der var det Kort Spilling, Mat,synging,gå tur, å Humor på høgt nivå så det er bare følge med på bildene nedover så får du et lite innblikk korleis helga var.

Legg merke til Smilehullene mine... Dette bilde Var Hilde veldig fornøyd med.














Vel her er det bildet ute i regnet under en paraply Hilde,eg og Gunhild... en liten regnskur stopper ikke en Sightsing på stranda..


















Eit Bevis at når man går tur med det damene så går dei FORT....Klarer ikke gå rolig å nyte Naturen og omgivelsen... Viste at du gikk fort gunhild men at hilde gjekk like fort.. Lurer på hva Grønbeck lærte dem i Gym timene så ikke lærte ossEit Bevis at når man går tur med det damene så går dei FORT....Klarer ikke gå rolig å nyte Naturen og omgivelsen... Viste at du gikk fort gunhild men at hilde gjekk like fort.. Lurer på hva Grønbeck lærte dem i Gym timene så ikke lærte oss

















Så fant man pærer.... Jippi.. Hilde vart en aktiv pære plukker på denne gå turen.




YESSSSSSSSSSSSSSS enndå mær pærer :-)

SE Eg fant en Pære....
her har Hilde tatt fram kamera og me ser seffølgelig litt skjeptisk ut ;-)





Sann såg hilde ut etter å ete litt for mye Pære..hehe




Okei me prøvde å smile og... Vakkert ??? ikke sant. smile hullen kommer altid fram når man skal smile litt mærklig dette her...Hehehe



Sjå Kor Stor Æ har Blitt....eller prøver hun å skremme billistene som kjørte på nedsiden av rekkverket.












Her kjem noen bilder fra Søndags Middagen...





Eg og Hide












å til slutt (MAGNY) Gunhild. Takk For en KJEMPE KOSLIG HELG





















ojjjjjjjjjjjjjjjjjj Hær e nokon bilde tatt fra Pære (innhøstning) Slang































1 kommentar:

Ingrids sa...

Du er herved blitt utfordra! (sjekk bloggen min)

Åh, såg ut som at dere hadde det skikkeleg kjekt på Stranda! Det er bra :) Skulle gjerne ha vært der..

Kan æ vis dæ landet jeg bor i