fredag 4. juli 2008

17 mai blant det 7 fjell
































Vel når 17 mai nerma seg så tenkte eg på å feire dagen å gjøre noe sprøtt og spontant... og hadde lang fri, dab var det en tlf til en vetrinær eller som eg kaller han Hæsteviskern.... ( fra Tertnes)


Så eg kasta meg i builen å for til bergen... og sann var morgonen min på 17 mai omkranset av det 7 fjell..












Ellers så etter en tur å sy en muskel på en hest, Sitte og traska i byen så vart det Grillings med Gunvor og mari... det var kjekt det så kom Fyrverkeri i gang i tilleg så det vart kjempe Stemning det,..... med venner.. det var SIKKELEG KoZzz


Vel og uten om 17 mai så Var det Bowling med sveinung og Jan olav og meg så vart det en Runde risk og en del runder i 5 kamp og under below 15 også Super idiot.... hehe

Så var det is lunsj Med Dag Inge før eg vendte nesa mi oppover til Sunnmøre med utfordring SKRIV BOK om hvordan Takle MOTGANG.... når alting skjærer seg...

Så vendte eg nesa mi hem og under turen hæm att så fekk eg MATFORGIFTING..... ikke Bra... trudde eg sku kræptere...

Ingen kommentarer:

Kan æ vis dæ landet jeg bor i