fredag 4. juli 2008

Fest middag med Gunhild og Ingrid













































Vel etter et Fantastisk år med 1 åringene Gunhild og Ingrid så har eg lært mange spill, å Bondebridge var en av dem og så vet eg ikke kem som kom på det at tapern måtte lage middag for nr 1 og 2 vel vel for å si det sann eg Vart Knust... å eg vart ståene att som den store taperen.... vel da tenkte eg at me måtte lage en middag som overgår ALLE middager så eg tenkte å slå til på stortromma og Slå til....




Meny Bestod av:


Forett: Honning melon, Flattbrød og Fenalår


Hoved rett: Sommerkoteletter,Salat,kokte poteter


Dessert: Italiensk Is Sorbe...




Det var Helt Fantastisk Kveld.... Det vart En terningkart 5 av jentene..... Eg er GODT FORNØYD.... Etter på det så gjekk man ut lillevaten for å gå tur og små våkne litt... med forskjellige Aktiviteter.


Og når me 3 finner på å forlate huset, å skal ute på lufte tur så vet man aldri ka man finner på som Bocca på hode...hehe.
Takk For en Fantastisk Dag... dere er Bare Helt konge og e DIGGER Dere Veldig mye

Kan æ vis dæ landet jeg bor i